Zapraszamy do Jastarni!

Oferta

Bardzo nam miło przedstawić Państwu nasz Pensjonat  , położony w urokliwym miejscu ,  jakim jest Półwysep Helski, w miejscowości Jastarnia. Nasz obiekt znajduje się bardzo blisko plaży 250m , oraz 200m od Zatoki Puckiej. Pensjonat znajduje się w dużej ilości zieleni , tuż obok zabytkowego Kościoła, i Muzeum Chaty Rybackiej. Do centrum jest około 450m. Do Państwa dyspozycji oddajemy  2  i  3 osobowe pokoje z tv, z łazienkami , częściowo z balkonami, sprzętem plażowym. W pokojach są również czajniki  bezprzewodowe , lodówki ,podstawowe naczynia. Jest także kuchnia ogólnodostępna z jadalnią. Mamy również 4 osobowy apartament z łazienką , własnym aneksem kuchennym , oraz balkonem i widokiem na zatokę . Obiekt jest ogrodzony , z parkingiem na miejscu , a w ogrodzie  plac zabaw dla dzieci.
Zapraszamy również grupy zorganizowane , w tym przypadku prowadzimy wyżywienie.
W obrębie 200 m znajduje się wypożyczalnia sprzętu wodnego , wypożyczalnia rowerów , oraz szkółka windsurfingu.

Serdecznie Zapraszamy!

<% price.cena_dzienna %><% offer.details.waluta %>
    <% discount.przedzial_nazwa %>
    <% offer.akcje[0].msg %> Zobacz zdjęcia

Niestety w tym terminie wybrane przez Ciebie usługi są zajęte. Wybierz inne daty lub sprawdź inną usługę.

Opinie

Obiekt niezbyt często sprzątany, kuchnia niewyposażona i zaniedbana, mały ogródek, brak balkonów w częsci pokoi,nie ma gdzie suszyć ubrań/ręczników,na poddaszu duszno. Do tego bardzo uciążliwe towarzystwo mini parku gier(czynne do późna) oraz sklepu monopolowego(czynnego do 2 ej w nocy). Polecam tym co nie lubią się wysypiać. Przejdź do opinii

Blisko do plaży. Przejdź do opinii

Pensjonat Nimfą spełnił moje oczekiwania pod każdym względem. Pani właścicielka pomocna i jak był drobny problem z telewizorem to zareagowała błyskawicznie i co najważniejsze skutecznie. Fajne miejsce, szkoda, że tak krótko ale jeszcze w tym roku tu wrócimy bo do dobrego człowieka ciągnie. Dziękujemy. Przejdź do opinii

Obiekt położony jest bardzo dobrym miejscu. Czysto, wygodnie. Idealnie dla osób szukających wypoczynku. Super atmosfera. Z pewnością wrócimy. Będziemy polecać. Przejdź do opinii

Obiekt położony kilka kroków od centrum, blisko sklepy. Mieliśmy 4 osobowy pokój, ale na wejściu byliśmy ogromnie zaskoczeni, gdyż były 2 sypialnie, kuchnia i łazienka - całe samodzielnie mieszkanie. Właściciele super, bardzo pomocni. Bardzo polecam. Napewno jeszcze tu wrócimy. Przejdź do opinii

Skorzystałam z noclegu w pensjonacie Nimfa na weekendowy wyjazd. Pokoje są czyste, łazienka przestronna. Zdecydowanym plusem jest świetna lokalizacja pensjonatu, na uboczu Jastarni z dala od hałasu, blisko plaży oraz delikatesów które są otwarte do późnych godziny wieczornych. Jak dla mnie weekend jak najbardziej udany :) Przejdź do opinii

Super lokalizacja. Bardzo mila właścicielka Przejdź do opinii

Wszystko zgodne z opisem, pokój przestronny, czysto, cicho, spokojnie. Blisko na plażę i do sklepów. Mama wróciła z urlopu wypoczęta i bardzo zadowolona. Przejdź do opinii

Idealne miejsce na wakacje :) Blisko nad morze, niedaleko do głównego deptaka, można pozwiedzać ale tez dużo rodzaju rozrywki :D Bardzo dobrze Nam tam było :) Przejdź do opinii

Bardzo miłe miejsce i gospodarze, blisko wszędzie, polecamy 😊 Przejdź do opinii

Byłam w tym roku w czerwcu (wczoraj wróciłam). Będę polecać znajomym i na przyszły rok się szykuję. Wszystko to co znalazłam w opisie obiektu jest prawdą, bez żadnej ściemy. Polecam Przejdź do opinii

Polecam, pensjonat w cichej okolicy, a zarazem blisko na plażę i blisko do centrum. Obsługa bardzo miła. Przejdź do opinii

Do Nimfy przyjeżdżamy od wielu lat . Byliśmy z dziećmi w sierpniu 10 dni , i jak zawsze to przemiły czas . Czujemy się jak w domu , świetna lokalizacja , przesympatyczna , zawsze uśmiechnięta właścicielka P Magda . Pokój i łazienka duże , czyste . Już planujemy przyjechać w okresie zimowym , ponieważ byliśmy już nie jeden raz . Chociaż dni są krótkie, to spacery po plaży urzekają nas świeżym... Przejdź do opinii

Nie dawno wróciliśmy z urlopu w Jastarni . Wynajmowaliśmy pokój w Nimfie . Pokój bardzo funkcjonalny ma lodówkę , czajnik , balkon , i własną łazienkę . Pokój jest czysty , łazienka ok . Na plażę jest bliziutko , blisko sklepy spożywcze , do centrum też nie daleko . Na zewnątrz jest plac zabaw dla dzieci , oraz można przejść przez ulicę i jest gminny duży plac zabaw . Mieliśmy gdzie samochó... Przejdź do opinii

Byliśmy w lipcu tego roku, pokój ok łazienka też ok w pokoju czysto.Kto chce sam zrobić zjeść to jest kuchnia ogólnodostępna, ale my nie korzystaliśmy bo są w pobliżu bary kawiarnie gdzie można tanio zjeść.Co do komentarzy osób to się nie zgodzę chyba nie byli oni w Zakopanym tam to tanio zobaczą byłem to wiem, tutaj 70 zł za dobę to jest tanio. Ale Polacy to taki naród że będzie dobrze a będą... Przejdź do opinii

PLUSY: Budynek z zewnątrz wygląda bardzo dobrze. Duża łazienka w pokoju, czysta.
MINUSY: Niestety pokój, do którego trafiliśmy mieścił się na parterze (sprawiał wrażenie jakby był w piwnicy, malutkie okienko). Pokój mały, śmierdział stęchlizną, niedokładnie posprzątany, poza świeżą pościelą. W czajniku elektrycznym odrywały się płaty zalegającego kamienia. Żarówka w ramach oszczędności o... Przejdź do opinii

Z zewnątrz wygląda znacznie znacznie lepiej niż wewnątrz. Ogólnie bardzo przeciętnie a cena wysoka. Pokoje w miarę ale nie mieliśmy dostępnego ani jednego gniazdka elektrycznego. Tylko jeden stolik nocny na trzy osoby. Łazienka chyba nie remontowana od lat 90-tych. Przejdź do opinii

Dość duży, wygodny pokój, wygodne lożko i łazienka. Bardzo dobre położenie. Blisko plaża i centrum miasteczka, kościół, smażalnia, miejski deptak, sklepy. Mam nadzieję wrócić. Przejdź do opinii

Czysto, schludnie. Lokalizacja bardzo dobra, bardzo blisko do morza, w sąsiedztwie sklep czynny prawie całą dobę, plac zabaw na przeciwko. Brak lodówki w pokoju, lodówka jest dostępna na piętrze. Cena trochę o wysoka za pokój na poddaszu z maleńkim oknem. Skos na suficie bardzo uciążliwy dla osób powyżej 165cm wzrostu. Polecam, myślę że wrócimy tu tylko zarezerwujemy pokój nie na poddaszu.😊 Przejdź do opinii

Byłam w lipcu 2017. Jak dla mnie wszystko ok. Przejdź do opinii

kom. 512518633
kom. 505565305
Zapytaj o nocleg

Twoja przeglądarka internetowa nie jest aktualna

W celu poprawienia szybkości, bezpieczeństwa i wygody użytkowania nasza strona wykonana została za pomocą najnowszych technologii, które nie są obsługiwane przez stare wersje przeglądarek internetowych. Prosimy Cię o aktualizację swojej przeglądarki do jej najnowszej wersji albo zainstalowanie jednej z najpopularniejszych podanych poniżej: